Retourneren

Retourbeleid

Alle producten van Dus&Co worden met liefde en aandacht geproduceerd en toch kan het zijn dat je om welke reden dan ook niet volledig tevreden bent met je aankoop. Mocht dit onverhoopt zo zijn dan leg ik hieronder uit hoe het retourproces werkt.

Retourvoorwaarden
Retourzendingen worden geaccepteerd binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum. Het product moet in originele staat verkeren, inclusief alle verpakkingen en eventuele accessoires. Producten die speciaal op maat zijn gemaakt of gepersonaliseerd, kunnen niet worden geretourneerd, tenzij er sprake is van een defect of fout aan mijn kant.

Eventuele verzendkosten of kosten voor retournering zijn voor rekening van de klant, tenzij de retournering het gevolg is van een fout aan mijn kant of van een defect product.

Retourproces
Neem binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact op via info@dusenco.nl om je retourzending aan te melden. Zonder aanmelding kan ik het product niet retour nemen.

Verpak het product zorgvuldig, het liefst in de originele verpakking, om schade tijdens het retourtransport te voorkomen samen met een kopie van de oorspronkelijke aankoopfactuur.

Het kwijtraken van een retourzending is op eigen risico van de klant. Ik adviseer daarom de retourzending altijd te verzenden met een track&trace code zodat je ten alle tijden de retourzending kan volgen.

Terugbetalingen
Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode die werd gebruikt bij de aankoop. Afhankelijk van de verwerkingstijd van de gekozen betaalmethode kan het enige tijd duren voordat de terugbetaling op uw rekening verschijnt.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Neem dan eerst contact op via info@dusenco.nl. Ik neem dan z.s.m. contact met op en kan hopelijk een passende oplossing bieden.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Via dit formulier kunt u contact met ons opnemen.